Kohderyhmä: Lapsiperheet

Tähän listautuvat sisällöt, joille on merkitty kohderyhmäksi lapsiperheet. Sivustolla saattaa kuitenkin olla myös muuta lapsiperheille kohdistettua sisältöä.

Tilun abit penkkariajelulla to 8.2.2024

Uutinen

Tikkurilan lukion abit osallistuvat perinteiselle Itä-Vantaan penkkariajelulle to 8.2.2024. Katso reitti täältä.

Tilun vanhat tanssit pe 9.2.2024 Tikkurilan Areenalla

Tiedote

Yleisöesitykset pidetään klo 13.30 ja klo 17.30 Tikkurilan Areenalla.

Tikkurilan lukion ykkösten huoltajailta ti 16.1.2024, lisätty linkki materiaaliin

Tiedote

Tervetuloa Tikkurilan lukion ykkösten huoltajailtaan tiistaina 16.1.2024 klo 18.00-19.30! Illan teemat ovat toisen vuoden opintojaksovalinnat, ylioppilastutkinto ja lukio-opintojen merkitys jatko-opintoihin hakeutuessa. | The theme of the evening is study options, the Finnish Matriculation

Tikkurilan lukion abien huoltajailta ti 12.12.2023, lisätty linkki materiaaliin

Tiedote

Tikkurilan lukion abien huoltajailta pidettiin etätilaisuutena 12.12.2023. Tiedotteeseen on nyt lisätty linkki materiaaliin.

Konekäännös auttaa ymmärtämään vantaa.fissä

Uutinen

vantaa.fi on nyt saatavilla konekäännettynä yli 100 kielelle. Konekäännös auttaa ymmärtämään sisältöjä erityisesti silloin, kun virallista käännöstä ei ole.

Työ- ja loma-ajat kouluissa avautuu uuteen ikkunaan, linkittää toiselle verkkosivustolle

Sisältösivu

Lukuvuoden 2023–2024 työajat ovat esiopetuksessa 10.8.–31.5., peruskouluissa ja lukioissa 10.8.–1.6. ja Variassa 1.8.–31.7. Löydät myös loma-ajat tältä sivulta.

Uutiskirjeen tilaus avautuu uuteen ikkunaan, linkittää toiselle verkkosivustolle

Asiointipalvelu

Kiinnostavatko oman asuinalueesi osallistumis- ja vaikuttamismahdollisuudet? Haluatko tietoa ajankohtaisista tapahtumista ja kaupungin tarjoamista palveluista? Kiinnostavatko sinua kenties vantaalaisista tehdyt tilastot? Tilaa itseäsi kiinnostavat kirjeet suoraan sähköpostiisi.